Archieven: FAQs

Wat krijg ik als ik een abonnement afsluit?

Wat er is omschreven krijg je 1-malig. Dit zodat wij niet te veel van de bijen zullen afnemen en er meer geïnvesteerd kan worden in de biodiversiteit. Maar vergeten doen wij jou niet als aankomend WannaBee, dus houd je brievenbus en sociale media in de gaten!

Hoe kan ik jullie bereiken?

Staat het antwoord dat je zoekt niet in de FAQ? Geen probleem! Onze klantenservice helpt je dan graag verder. Je kan een e-mail sturen naar: info@mobees.nl Wij streven ernaar je email binnen 48 uur op werkdagen te beantwoorden.

Wanneer wordt er afgeschreven?

Bij het afsluiten van een abonnement wordt er per direct afgeschreven. Daarna zal dit maandelijks zijn via automatische incasso.

Hoe verwijder ik mijn account?

Om je gegevens te laten verwijderen, willen wij je vragen om een mail te sturen naar: info@mobees.nl Hierbij hebben we de volgende gegevens van je nodig: Naam en achternaam Volledige adresgegevens E-mail adres van je account, welke je bij het aanmelden hebt doorgegeven Ter verificatie de laatste drie nummer van het rekeningnummer waarmee je bent …

Hoe verwijder ik mijn account? Lees verder »