FAQs

Betaling

Tijdens het aanmelden heb je (door akkoord te gaan met de gebruiksvoorwaarden) toestemming gegeven voor een maandelijkse automatische afschrijving van je abonnementskosten.
Categorie: Betaling

Bij het afsluiten van een abonnement wordt er per direct afgeschreven. Daarna zal dit maandelijks zijn via automatische incasso.

Categorie: Betaling

Bijenproducten

Ja dat kan. Neem hiervoor contact op met ons via: info@mobees.nl

Categorie: Bijenproducten

Opzeggen

Wij hanteren geen kosten voor het opzeggen. Wel hanteren wij een opzegtermijn van een maand.

Categorie: Opzeggen

Ja, je moet rekening houden met een opzegtermijn van één maand.

Categorie: Opzeggen

Stuur een mail naar info@mobees.nl en wij zetten het abonnement direct stop.

Categorie: Opzeggen

Overige vragen

Ja dat kan. Neem hiervoor contact op met: info@mobees.nl

Categorie: Overige vragen

Ja dat is zeker mogelijk en leuk als je langs wilt komen. Neem contact met ons op via: info@mobees.nl

Categorie: Overige vragen

Staat het antwoord dat je zoekt niet in de FAQ? Geen probleem! Onze klantenservice helpt je dan graag verder. Je kan een e-mail sturen naar: info@mobees.nl Wij streven ernaar je email binnen 48 uur op werkdagen te beantwoorden.

Categorie: Overige vragen

Verzending en Levering

Wat er is omschreven krijg je 1-malig. Dit zodat wij niet te veel van de bijen zullen afnemen en er meer geïnvesteerd kan worden in de biodiversiteit. Maar vergeten doen wij jou niet als aankomend WannaBee, dus houd je brievenbus en sociale media in de gaten!

Nee, de bijen blijven in de kast waar ze thuis horen.

Wij verwerken aan het eind van iedere maand alle bestellingen. Aan het begin van de nieuwe maand leveren wij uit.

Aan het eind van iedere maand worden de bestelling gedaan. Begin van de volgende maand kan je dan van ons iets verwachten.